Cemaatin gazetesi artık bir “Zaman klasiği” haline gelenler fabrikasyonlarından birine daha imza attı.

Yeni Asya da hemen aynı habere aynı şekilde atlayıverdi. (Bu atlayışta kimin önce davrandığı tartışmalı; ama gerçek olan şu ki, ikisinden biri diğerini fena halde dolmuşuna bindirmiş.)

Bediüzzaman’ın hayatta olan talebeleri tarafından geçtiğimiz Kasım ayında yapılan bir açıklamayı, bugün yapılmış bir açıklama gibi yansıtan Zaman gazetesi, açıklamanın altında Abdülkadir Badıllı’nın imzasının da bulunmasını öne sürerek, “Yandaş Medya Merhum Abdullah Badıllı’yı Konuşturdu” şeklinde haber yaptı.

Gazete böylece hem Abdülkadir Badıllı’nın adını yanlış yazdı, hem de iki ay önceki açıklamayı bugün yapılmış gibi yansıttı.

Gazete, iki ay önceki açıklamayı aynen şu şekilde haber yaptı:

Risale-i Nur basımının devlet tekeline alınmasının ardından yandaş medyada algı çalışmalarına hız verildi. Diyanet İşleri Başkanlığı’na verilen yetkiye gösterilen tepkileri ‘iftira’ olarak sunmaya çalışan Milat Gazetesi, nadir görülecek bir gafa imza attı. 25 Aralık 2014’te vefat eden Abdullah Badıllı, Milat’ın bugünkü haberinde kaynak olarak kullanıldı.

“Bediüzzaman Said Nursi’nin talebelerinin yaptığı açıklamada, “(Yapılan yasal düzenlemeyle) Risale-i Nur’ların devlet tekeline alındığı iddiasını öne sürmek, kamuoyunda yanlış bir algı oluşturmayı hedef alan aşikâr bir iftiradan ibarettir” denildi. Bediüzzaman Said Nursi’nin talebelerinden Abdullah Yeğin, Hüsnü Bayramoğlu, Said Özdemir, Mehmet Fırıncı ve Abdülkadir Badıllı, Risale-i Nur neşriyatıyla ilgili yapılan son yasal düzenleme hakkındaki eleştirilerin asılsız olduğunu bildirdi.

Zaman gazetesinin diline doladığı açıklamaya, sitemizin 14 Kasım tarihli şu haberinden erişebilirsiniz:

https://www.yazarumit.com/devlet-tekeli-degil-devlet-himayesi/

zaman-badilli2yasya-badilli

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here